خريد و فروش كامپيوتر نقد و اقساط
      
گـــــرافيك انعكــــــــاس
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 411
بازدید کل : 17534
تعداد مطالب : 243
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما

 

« همشهريان درگزي »

 

 انواع لپ تاپ ، سيستم هاي خانگي

09158204881 عظيمي

 



نظرات شما عزیزان:

عادل
ساعت10:50---13 ارديبهشت 1391
سلام متاسفانه فقط برای بلگفا کار میکنه
نمیدونم چرا برای لوکس بلاگ کار میکنه ولی من برای شما که وبتون گرافیکه یک قالب در نظر دارم که این آدرس قالب
http://gonbad-download.ir/post.php?p=964
فقط لطفا آدرس مترجم را پاک نکنید
راستی من میتونم قالب ترجمه کنم
اگر از این قالب خوشت نیامد بهم بگو یک قالب را برات ترجمه کنم
منتها برام باید تو وبلاگم 50 مطلب بفرستی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 18 دی 1398برچسب:, توسط توحید
تمامي حقوق اين وبلاگ محفوظ است | طراحي : گرافيك انعكاس